Kompetence zaměstnanců jsou rozhodující
Rozvoj schopností a dovedností našich zaměstnanců je pro společnost, která se vyvíjí, modernizuje svou výrobu a zvyšuje stupeň automatizace, klíčový.
Při rozvoji kompetencí uplatňujeme princip 70–20–10: 70 % rozvoje probíhá prostřednictvím učení se v práci, 20 % učením se od ostatních a 10 % se získává ze školení. Přestože máme pracovníky, kteří dohlížejí na kompetence svých pracovních jednotek, každý z nás nese hlavní zodpovědnost za svůj osobní rozvoj a kompetence.
Rozvoj kompetencí uskutečňujeme prostřednictvím individualizovaných kurzů a školení, kvalifikačních programů, společného vzdělávání v rámci společnosti a interních pracovních výměn, které naše společnost významně podporuje.
Naše rozsáhlá jazyková výuka v učebních prostorách i on-line nenechá nikoho beze slov. Pravidelná supervizorská školení podporují management a vedoucí pracovníky a poskytují jim praktickou přípravu. Smlouvy o spolupráci se vzdělávacími institucemi a kombinace práce se studiem umožňují našim zaměstnancům získat odbornou kvalifikaci například v oblasti managementu nebo technologie.
Naše vlastní Hakkapeliitta eAcademy zahrnuje produktové moduly vztahující se na pneumatiky pro osobní a nákladní vozidla a seznamuje s naší firemní kulturou, bezpečností práce a poskytuje znalosti z oblasti soutěžního práva.
Rozvoj kompetencí je pro nás dlouhodobý proces, který se zaměřuje na naše budoucí potřeby a který strategicky realizujeme.
Akce pro zaměstnance podporují kolektivního ducha
Naše akce pro zaměstnance spojují odborníky z různých oddělení a útvarů, aby se spolu pobavili. Cílem každé takové akce, kterou pořádáme, je posílit naši firemní kulturu a umožnit našim zaměstnancům setkat se s dalšími lidmi, které nemohou potkat při své každodenní práci.
Naše pracovní jednotky pořádají četné akce týkající se různých výročí či událostí, ale některé z akcí, jako je třeba Hakkapeliitta Triathlon, jsou otevřené všem zaměstnancům koncernu.